Forrige uke, etter at NHL offisielt suspendert alle kampene, måtte spillee være hjemme. Så hvordan bruker de fritiden sin? Noen mennesker er ikke ledige, de vier seg til det offentlige. Etter at John Klingberg tok av seg Dallas Stars drakt, ga han for eksempel penger til en stiftelse som kjempet mot det nye coronavirus. Og han ba om at flere spillere skulle donere.
Andre holder seg hjemme, men de er opptatt av å samhandle med fansen sin, som Dylan Larkin. Selv om Larkin ikke kan bruke Detroit Red Wings drakt akkurat nå, chatter han med fansen sin via video. Han sa: "Jeg vet at det er vanskelig å være uten hockey, men det viktigste akkurat nå er å være hjemme og være trygg. Og vi kommer snart tilbake." Larkin er Red Wings 'mest dyktige sentrum. Jeg tror at etter at spillet kommer seg, vil han gi oss flere fantastiske forestillinger.
Kort sagt, alle spillee har funnet noe meningsfylt å gjøre selv om de ikke kan trene og spille. Det viktigste nå er at alle skal samarbeide for å bekjempe spredningen av det nye coronavirus. Jeg er glad for at alle disse spillee har gitt et godt eksempel.
Gi hockeynyheter til deg...
ما را در سایت Gi hockeynyheter til deg دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: tianyu zhan بازدید: 227 تاريخ: جمعه 1 فروردين 1399 ساعت: 9:24